OS 101 PEREGRINOS
2015.
Esta edición dos 101 comezou para
min o 13 de novembro, cando recibín unha mensaxe de Alberto dicindo, “xa estou
apuntado ós 101, e ti xa estas tardando”. Así que nin corto nin perezoso, ó día
seguinte xa tiña asignado o dorsal 1098.
Comeza
ahí a “preparación” para os nosos primeiros 101, co fin de poder facelos disfrutando
ó máximo de cada un dos kilómetros que forman parte desta mítica e cada vez máis
concorrida proba.
Neste punto vou facer mención especial
a un compañeiro do Trisquel chamado Cristobal, o cal exerceu a modo de
entrenador do “Black Edition Team” acompañándonos en cada unha das saídas que
facíamos e, por suposto, apretándonos as tuercas, jjjjjjjj.
Así que, sen máis preámbulos, situámonos
no día 1 de maio, coas bikes cargadas no coche e listos para emprender viaxe
hacia Ponferrada, xunto cuns bos amigos do Club Ciclista do Salnés (Juan, Darío
e Jesús).
Día 2
de maio, 7:40 am, Km0. Ahí estabamos nós, sen apenas durmir (típico nalgúns trisqueis
na noite previa a unha ruta, jjjjjjj) e cun día que se presentaba perfecto para
unha gran xornada de bike. Mentras tanto, revisabamos as monturas en busca
dalgún pequeno detalle que puidera supor unha avaría ao longo do día. Eso sí, a
foto do “antes” non podía faltar, pola contra, a do “despois” ía a tardar un
pouco en chegar.
E así chegou o momento máis agardado,
8:30 am, SAIDAAAAA!!, e facendo caso do sabio consello do Moroko, saimos coma
tiros tentando coller as mellores posicións para evitar os temidos
embotellamentos do principio. Pero esto resultou ser máis difícil do que cría,
xa que por moito que tirábamos, o pelotón non se estiraba, era como se todo o
mundo seguira o consello de Moroko, jujujuju. ¡Isto prometía!
Comezamos
agrupados cos nosos colegas do Salnés, os cales impuxeron un ritmo moi alegre
durante os primeiros 30 km. Xa desde o principio o barro avisaba de que él
tamén formaría parte do espectáculo, e foi ahí cando a miña transmisión comezou
a dar algún que outro aviso de que o barro non lle estaba sentando demasiado
ben (unha mangueira na porta dunha casa e un pouco aceite solucionaron o
problema). Pouco despois, nunha desas baixadas que quitan o hipo, un dos nosos
compañeiros do Salnés sufría un pinchazo con rajadura de cuberta incluida, avaría
que tamén se solucionou sen maior problema nun dos talleres situados nun punto
de control próximo. As paradas nos avituallamentos eran frecuentes, eso sí,
breves, moi breves.
Km 45.
Este punto kilométrico marcaría un antes e un despois na ruta, xa que aquí daba
comezo unha descomunal subida de 25 Km, que fixo trizas as pernas de máis de
un, entre elas as miñas, só de pensalo xa me doen as “patiñas”. De todas formas,
todo ten o seu lado bo, e é que rodando a 6Km/h un aproveita para falar coa
xente e preguntar se queda moito para que acabe o calvario, jujujujuju.
Km70. Despois
de máis de 1 hora de subida sen descanso comezaba o que máis lle gusta a un
servidor, a impresionante, longa e preciosa baixada, con trialera incluida
(espectacular e moi técnica por certo, ó puro estilo Trisquel), na que, mentres
baixaba, non podía evitar recordar e susurrar o berro do maestro e veterano
Piru!!! Parada un pouco máis adiante a repostar e tiiiiiraaaaaa.
Km 80.
A longa baixada colocábanos neste punto no que as pernas xa daban aviso de que
non estaban para moito trote, pero ainda quedaba moito que roer. Foi a partir
deste momento cando comeza unha serie de subidas e baixadas sen descanso ó puro
estilo rompepernas, nas que o máis mínimo repeito se facía unha enorme costa
arriba.
Km 90.
A pesar de que nun principio, cando vin o perfil da ruta, non lle din maior
importancia a este tramo do percorrido, este íame a supor unha traba para
finalizala, xa que aquí comezan os 10 km máis longos da miña vida, son momentos
nos que se tira de corazón e orgullo, porque as pernas xa non dan para máis, pero
ahí estaba o meu Albertiño, para facer equipo, e poñer un ritmo máis que
aceptable para rematar a faena cun bo sabor de boca.
Km 100,
normalmente non adicaría un parágrafo para falar de somentes un kilometro nunha
ruta tan longa, pero neste caso fago mención especial a este punto da ruta,
porque foi aquí cando Alberto, fóra de todo pronóstico, queimou o seu derradeiro
cartucho (e vaia cartucho), marcando un ritmo que convertiría para min esos
últimos metros en ¡¡kilómetros!!
Así que,
despois dunha ruta longuiiiiisima e agotadora, chegaba a hora da foto do
“despois”, na que xa se olvidan todos os males e calamidades sufridas durante o
día (un pouco de pizza de unhas birras axudaron).
E isto foi máis ou menos, e
contado dunha forma resumida, o que pasou nas 07:16:43 horas que nos levou facer esta preciosa e durísima ruta, á
que por suposto, voltaremos o próximo ano.
Crónica: David Franco.
Ningún comentario:
Publicar un comentario